Stadshuset fyller 50 år – fira med oss den 14 november!
14 november - 11:00 - 14:00

Den 14 november mellan kl. 11.00 – 14.00 är du varmt välkommen till Vimmerby Stadshus för att fira 50 år.
Det kommer bland annat finnas möjlighet att gå en rundvandring, träffa personal inom olika verksamheter och avdelningar, underhållning i form av musik samt njuta av kaffe och ostkaka.
Varmt välkommen!
Stadshuset, Vimmerby kommun

